divendres, 12 de gener del 2018

Coraline



Al pis nou de la família de la Coraline hi ha vint-i-una finestres i catorze portes. Tretze de les portes s'obren i es tanquen. La catorze, no. 
Imagina't que l'obres i la travesses. 
A l'altra banda et trobes amb una casa idèntica on hi viuen uns pares clavats als teus. 
Al principi, les coses semblen fantàstiques: el menjar és millor, la caixa de joguines és plena d'àngels de corda que volen per tota l'habitació, llibres amb il·lustracions que es deformen i fan pampallugues i uns pares que es desviuen per fer-te feliç. 

També hi ha altres nens atrapats allà, ànimes perdudes darrere els miralls. Haurà de lluitar de valent per salvar-los i alliberar-se dels nous pares, que la vigilen amb la mirada buida d'un parell de botons negres.



Neil Gaiman


  • Per pensar, per comentar:
  • T'agraden els contes de por?
  • Creus que poden existir mons paral.lels?
  • Què haguessis fet tu si fossis la Coraline?
  • Quin personatge penses que és més dolent?

4 comentaris:

  1. A mi els contes de por no em fascinen pero aquest m'agradat perquè mai havia pensat que existien mons paralels i jo si fos la coraline hauria fet com ella perquè tinc molta curiositat.Per mi el personatge més dolent és l' altra mare.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joan.
      Jo em penso qure també hagués fet com ella, encara que potser soc més poruga i tindria més por.
      Tu ets valent davant les coses desconegudes?
      Fins aviat

      Elimina
  2. A el capítol 4 quan la senyoreta Spink i la senyoreta Forcible és canvien de cos no em queda clar com és diuen les joves i per qué no coneixen a la coraline, per qué hi han tans de gosos mirant l'espectacle?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alex.
      No t'ho puc explicar perquè ho aniràs entenent a mesura que avancis la lectura. De tota manera, pensa que hi bastanta màgia en el llibre i no tot és lògic.
      Un petó

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.